Tuesday, May 26, 2009

KiSaH InTebIu 19hb Mei ^_^

Jam menunjukkan 8.30 pg ms aku mula2 sampai dkt pintu msk Pejabat Daerah & Tanah tempat aku intebiu..waaaa..TerKezUt!!!x terkaTa..Dah PanjaNg Yg BeraTur..Aku Pe g, Ambik Borang n Than terus Beratur utk PenDaftaraN..Mmg Lame gilerr Aku Berbaris..sib baek , ada dak yg suka bercakap..kureng la skit rs penat berbaris..^_^ lama x lama..upenye dah 2 jam lebih aku berbaris...akhirnya..selesai sudah daftar..Ermm..lg Terkezut..bila dpt angka Giliran, 264 seyyy...huuhhuuh...yg baru sudah intebiu br 50..pe g..mkn le dl...rehatkan otot2..

2.30 selesai sudah waktu rehat yang panjang sementara nak masuk bilik intebiu...
ermm..bila sampai kat c tu, d maklumkan no 2rts lebih ke atas g intebiu d sek (p)methodist...aduii..bertukar la tempatnya..sampai2 kena ambik angka giliran yg laen plak..
ermm..ingatkan ok la..no angka giliran aku, 107..ermm bleh tahan skit la w/pun masih angka ratus....huhuhhuu... duk nye duk..jam da nak kul 6..no baru 80 lbh..borak2 la lg..
yg kelakarnya..time borak2 seronok la..nak jdkan cite..ada la sorang mamat ni..nak g toilet..pastu, leh lak pesan..kalo nama dia kena panggil cakap dia g toilet..^_^aku ni, spontan la ckp..ermm..nama ko pun aku x tau..cam ne??pastu, ramai2 gelak...hahahahahhaaa...

tunggu nye tunggu lg..kul 7.15..rest jap..kul 7.45 continue semula..ermm..aku g la minum2 dl..
akhirnya..tibe la ms yg d tunggu2... turn aku get ready..tepat kul 8...aku pun msk..
jwb nye jwb..kul 8.30 aku kuar..ermm akhirnya..selesai gak..tp penat usah kata ler...kaki pun da sakit, pakai kasut tumit lama2..ermmm..sib baek,ada org sanggup ambik koi...kalo x,puas gak nak jalan...ermm..nasib2..

ni la alkisahnya..^_^

4 comments:

lily(^,~) said...

iskh2..sedey yla lama tol tgu kan...nak2 pkai ksut tumit lak 2...waduh2 blh bikin buasir gi2 hehe...pe2 pn cgrlte la coz dh bjya mnempuhi dgaan 2 kan...utk mse dpn yg cmrlg,gmlg dan lgi t'bilang2 huhuhuh...

eijadianza said...

eehehe..ahhahahha..^_^..tu yg nak gak mintak tn sa'abar adjust kije tu..penat seyy...1 hari suntuk g tunggu temuduga..hahha..aok x jumpa dia..kalo jumpa dia..aok tlg rr..adjust utk kak ja..kak ija ingat, ari jumaat ni g meeting kat sana..nak gak mintak tlg kat dia..hahhahaha.....

lily(^,~) said...

wawa...meting jrltih ae??k.eija g meting t leh ar mx tlg ie...tp jgn lpe lak tlg ejaz utk owg gak ae hehehe...(^,~)

eijadianza said...

owg suh dia adjust..lik2 dia lak suh owg adjust...^_^ poyo jer lily ni..